مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-19بين الملل

فیلم| تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا به دو نوجوان سیاهپوست


یک مأمور پلیس آمریکا دو نوجوان سیاهپوست را که مشکوک به سرقت یک خودرو بودند با شلیک نزدیک به ده گلوله به قتل رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی آغاز تحقیقات درباره تیراندازی مرگبار پلیس به دو نوجوان سیاهپوست در ایالت فلوریدای آمریکا، اداره پلیس این شهر ویدئویی در این ارتباط منتشر کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه سی اِن اِن ، روز جمعه، معاون کلانتر منطقه بریوارد در این ایالت به دو نوجوان مظنون به سرقت یک خودرو تیراندازی کرده و جان آن ها را گرفت.

در تصاویر منتشر شده از این جنایت که توسط دوربین روی داشبورد یکی از دو خودرو پلیس حاضر در صحنه ضبط شده است، یک افسر پلیس دیده می شود که از دو نوجوان داخل یک خودرو سواری می خواهد آن را متوقف کنند.

هنگامی که نوجوان سیاهپوست پشت فرمان تلاش می کند خودرو را به داخل پارکینگ مقابل یک منزل مسکونی براند، این افسر پلیس چندین بار به داخل خودرو شلیک می کند.

وین آیوی کلانتر این منطقه ضمن انتشار این ویدئو در بیانیه ای آورده است، راننده خودروی سرقتی تلاش داشته به سمت افسری که در مقابل خودرو ایستاده بوده حرکت کرده و او را زیر بگیرد.

به گفته این مقام ارشد پلیس فلوریدا: در واقع می توانید ببینید که لاستیک های خودرو سریعاً به سمت معاون کلانتر می چرخد و این خطر جدی وجود داشت که خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا به دو نوجوان سیاهپوست

فیلم| تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا به دو نوجوان سیاهپوست